Reguli de utilizare

   Știm că timpul este prețios, așa că am pregătit o gama largă de servicii pentru ca în doar câteva mișcări să faceți toate plățile de care aveți nevoie in siguranța si confort la cel mai apropiat terminal QIWI.

   Dacă ați decis să utilizați serviciile noastre, este important să cunoașteți că dvs. vă exprimați implicit consimțământul pentru prelucrarea datelor solicitate cu caracter personal, conform Politicii Prelucrării Datelor cu Caracter Personal al “QIWI - М” S.R.L. şi legislației în vigoare a RM (LEGEA Nr. 133 din  08.07.2011 privind protecția datelor cu caracter personal).

   Pentru a efectua plăți prin terminal este necesar sa efectuați următorii paşi:

  1. Alegeți serviciul pe care doriți să-l achitați;
  2. Introduceți numărul contului(numărul de telefon/de contract/proces-verbal, e-mail, ID, IDNO, IDNP, comandă ş.a.)  solicitat pe interfața terminalului;
  3. În caz de necesitate, introduceți informația suplimentară necesară, indicată pe ecran;
  4. Verificați corectitudinea datelor introduse;
  5. Luați cunoștință cu informația privind existența sau lipsa comisionului, indicată pe ecran;
  6. Introduceți suma necesară în terminal şi confirmați plata prin tastarea butonului „Achitați”;
  7. Obligațiile plătitorului față de furnizorul de servicii se consideră onorate din momentul introducerii sumei necesare în terminal;
  8. Tranzacția nu se realizează dacă valoarea introdusă este mai mică decât suma minim fixată de către furnizorul de servicii. Dacă au fost introduse bancnote sub plafonul minim admis, este necesar să fie contactat serviciul Relații Clienți QIWI, în vederea stabilirii modalității de rambursare a sumei respective sau transferarea acesteia pentru un alt serviciu;
  9. ATENŢIE! Terminalul nu primește bancnote de 1 şi 5 lei. Se fac plăți fixe, terminalul nu eliberează rest!
  10. Chitanța eliberată de terminal confirmă efectuarea plății. PĂSTRAŢI BONUL DE PLATĂ!
  11. În situația în care constatați că nu ați selectat operatorul corect sau aţi introdus un număr de cont greșit, vă rugăm să vă adresați serviciului Suport Clienți la numărul de telefon  022 844 300;
  12. În cazul în care nu aţi primit documentul fiscal(chitanța de plată) sau dacă nu este vizibilă înscrierea de asemenea apelați Serviciul Suport Clienți pentru a primi copia acestui document.
Aveți întrebări?
Serviciul Suport Clienți
Trimite mesaj