FAQ

În cât timp se procesează o achitare efectuată?

În cât timp se procesează o achitare efectuată?

De regulă, plățile se procesează momentan (10 sec. – 1 min.). Însă pentru unii furnizori de servicii, termenul de procesare poate dura  până la 24 ore.

Am efectuat o achitare, dar nu am primit bonul de plată, cum procedez?

Am efectuat o achitare, dar nu am primit bonul de plată, cum procedez?

Dacă aţi efectuat o achitare prin intermediul terminalelor QIWI și nu a fost eliberat  bon de plată, e necesar să contactați „Serviciul Suport Clienți”, pentru a primi copia bonului de plată prin poșta electronică sau să va apropiați în oficiul Qiwi pentru a primi copia bonului.

În momentul efectuării achitării, spontan s-a deconectat terminalul, ce să fac?

În momentul efectuării achitării, spontan s-a deconectat terminalul, ce să fac?

Dacă ați indicat în mod corect detaliile dvs. și aţi introdus deja bani în terminal, este necesar să contactați "Serviciul Suport Clienți”, pentru a fi informat despre statutul achitării, precum şi pentru primirea bonului de plată. În cazul în care nu aţi introdus nici o sumă de bani în terminal, vom fi foarte recunoscători dacă ne veţi comunica despre deconectarea terminalului.

 
Am achitat un serviciu, însă plata nu este executată. De ce şi cum procedez?

Am achitat un serviciu, însă plata nu este executată. De ce şi cum procedez?

Plata nu se execută, dacă suma introdusă spre achitare este mai mică decât suma minimă calculata de catre unii furnizori de servicii. Acest fapt este indicat şi în bonul de plată. Pentru a soluționa problema e necesar  să contactați „Serviciul Suport Clienţi”.

Am efectuat o plată, dar contul încă nu a fost reîncărcat.

Am efectuat o plată, dar contul încă nu a fost reîncărcat.

Mai întâi, trebuie să verificați bonul de plată şi să vă asigurați dacă aţi selectat operatorul corect şi aţi format numărul contului corect, după care e necesar  să contactați „Serviciul Suport Clienţi”

 
Care sunt comisioanele pe care le achităm?

Care sunt comisioanele pe care le achităm?

Valoarea comisioanelor diferă în funcție de serviciul achitat. Informația despre valoarea comisionului se indică direct pe interfața terminalului în momentul efectuării achitării unui anumit serviciu. 

Aveți întrebări?
Serviciul Suport Clienți
Trimite mesaj